مزایای استفاده از طب چینی در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مزایای استفاده از طب چینی در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک چیست

ترکیب با طب غربی، طب چینی یک انتخاب ایده آل برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک است.

که می گوید خواهد شد با بیماری کلیه پلی کیستیک مواجه شده؟

بیماری پلی کیستیک کلیه - یک اختلال ژنتیکی، و نمی توان آن را جستجو می کند. اگر بیماری کلیه پلی کیستیک به خوبی کنترل نشود، می تواند ساختار کلیه بیمار به تدریج آسیب می رساند و در نهایت باعث نارسایی کلیه است.

از سوی دیگر، بیماری کلیه پلی کیستیک به آهستگی پیشرفت. بیمار کیست شروع به شکل، هنگامی که آن را در دوره جنینی است، اما در بسیاری از بیماران علائم، زمانی که آنها در دوران نوجوانی و یا حتی در سنین میانسالی هستند.

مزایای استفاده از طب چینی در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک چیست؟

در حال حاضر، طب غربی روش اصلی درمان بیماری کلیه پلی کیستیک است، اما از آن است که انتخاب ایده آل نیست. به جز کیست کلیوی باز، که کنترل ها و عوارض ناشی از بیماری کلیه پلی کیستیک فاش نمی کند، طب غربی می تواند هر چیزی به سرعت پیشرفت بیماری کلیه پلی کیستیک است. و عمل جراحی دردناک و به کلیه ها مضر است، بنابراین بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک یک انتخاب خوب برای محافظت از سلامت آنها نیست.

اگر چه طب چینی از عهده بیماری کلیه پلی کیستیک. ثابت شده است که بسیاری از داروها در کاهش کیست های کلیوی موثر هستند، و برخی از روش های درمان خارجی را می توان به طور همزمان استفاده می شود، است که برای نظارت بر وضعیت بیمار بسیار مفید است.

در درمان پلی کیستیک کلیه طب چینی، به جز برای درمان خوراکی، مواد دارویی نیز ممکن است به منطقه بیمار با درمان فشرده سازی گرم، است که یک درمان خارجی منتقل می شود. بعضی از داروها می تواند فعالیت سلول های اپیتلیال غیر فعال، و می تواند از انتشار مایع کیست را متوقف کند. و برخی از داروهای چینی ممکن است نفوذپذیری دیواره کیست و رگ های خونی را افزایش دهد. سپس درمان فشرده سازی گرم می تواند جریان خون به کلیه ها و کیست مایع می تواند در یک رگ خونی جریان با توجه به نفوذ از اختلاف فشار، که می تواند به کیست های کلیه اثر تنگی منجر افزایش می دهد.

طب چینی می تواند بیماری کلیه پلی کیستیک درمان نیست، اما در مقایسه با داروهای محبوب برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک بی خطر و موثر است.

پس از همه، اگر شما نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد درمان بیماری کلیه پلی کیستیک در طب چینی، شما می توانید با ما درخواست خود را از طریق پست الکترونیکی Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707 ارسال، و ما می توانیم به شما پاسخ دقیق بدهد.





:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: